Hostile Waters (HBO)
On October 3, 1986, an American submarine collided with a Russian submarine carrying 32 nuclear warheads off the east coast of the United States.
On October 3, 1986, an American submarine collided with a Russian submarine carrying 32 nuclear warheads off the east coast of the United States. Martin Sheen and Rutger Hauer star as military leaders on opposing sides.