Hero
A not-so-nice man rescues passengers from a crashed airliner, only to see someone else take credit.
A not-so-nice man rescues passengers from a crashed airliner, barely giving it a thought, until an imposter takes credit for the good deed, and becomes lionized by the public and the media.