Freud's Last Session
In a world on the brink of war, Sigmund Freud and C.S. Lewis defy each other in the search for the truth about life, death and God.
With World War II around the corner, two brilliant 20th century contemporaries, Sigmund Freud (Anthony Hopkins) and C.S. Lewis (Matthew Goode), engage in a debate for the ages about life, death, human nature and the existence of God.