Fort Apache The Bronx (HBO)
A veteran cop battles crime and corruption in one of New York City's toughest neighborhoods.
A veteran cop battles crime and corruption in one of New York City's toughest neighborhoods. Paul Newman stars in this rough street melodrama of murder, muggings, drugs, prostitution and discontent.