Don't Stop (HBO)
Story of a group of friends who escape the boredom of their lives by starting a punk rock band in Prague in 1983.
Story of a group of friends who escape the boredom of their lives by starting a punk rock band in Prague in 1983 amidst the Communist-imposed period of "normalization" and the suffocating atmosphere under the rule of the secret police.