Déjà Vu
The film follows a day in Mihai's life on the way to the airport with his mistress.
Follows a day in the life of the recently-separated Mihai as he travels with his mistress to the airport for a vacation. Though he is the main character, he is never seen onscreen, his personality is shown through his mistress and others.