The Curse of Lizzie Borden
Dave Schrader assembles a team of paranormal experts to investigate whether a dark family curse led to the most infamous ax murders of all time.
Dave Schrader assembles a team of paranormal experts to investigate whether a dark family curse led to the most infamous ax murders of all time. They conduct a seance to speak to Lizzie Borden and finally close the portal of evil forever.