Collide
After a robbery goes awry, a young man must call on his drug-smuggling former boss for protection.
After a robbery goes awry, a young man (Nicholas Hoult) must call on his drug-smuggling former boss (Ben Kingsley) to protect his girlfriend (Felicity Jones) from mobsters who want to kill both of them and retrieve their cargo.