Black Gold
This epic adventure tells the story of the rivalry between two Arabian Emirs in the 1930s just as oil is being discovered.
This epic adventure tells the story of the rivalry between two Arabian Emirs in the 1930s just as oil is being discovered, and the rise of a young, dynamic leader who unites the various tribes of the desert kingdoms.