The Anniversary
Friends and family gather to celebrate Radu's 94th birthday. What starts with excitement quickly turns into chaos.
Family and friends gather to celebrate Radu’s 94th birthday. What begins with natural excitement and a desire to honor the occasion, quickly becomes chaotic, when residues of the past resurface and tensions between past and present arise.