Annabelle Comes Home
Horror has a homecoming when a teen girl lets the demonic doll Annabelle out of her cage in this nightmarish sequel.
Demonologists Ed and Lorraine have placed the demonic doll Annabelle in a locked artifacts room. But an unholy night of horror awaits as Annabelle awakens the evil spirits in the room, who all set their sights on the Warrens' daughter and her friends.