50 First Dates
A man falls in love with a woman after a memorable encounter, only to find the following day that she has lost her short-term memory.
A Hawaiian island playboy has to use his imagination to win over the girl of his dreams when he discovers she has no short-term memory. Every night he is erased from her memory so he has to make her fall in love with him all over again the next day.