Atgriešanās Epipo zemē (HBO)
Epipo vasaras nometnē bērni baudīja spēļu un maģijas apburto pasauli. Taču aiz nevainīgajām spēlēm slēpās pazemojums un maskēta izmantošana. Tagad pieaugušie, kas reiz bija nometnes dalībnieki, meklē atbildes.