Bīstamie ceļi
Četri šķietami nesaistīti īsie stāsti, kas norisinās Donbasa reģionā. Stāsts par kara un sociālā pagrimuma traumu, spraigās un nolemtības pilnās tikšanās starp svešiniekiem.