La Grande Maison Tokyo Special
Chef Hayami risks losing a Michelin star after COVID. She suspects her missing chef is in Kyoto and seeks answers behind his sudden return to Japan.
Hayami, the first Asian woman to earn three Michelin stars, struggles after COVID hits her restaurant. As she shifts to online meals, quality suffers. Suspecting her former chef Obana is behind a top Kyoto restaurant, she sets out to uncover the truth.