The Gentlemen
American Mickey Pearson has set up a marijuana empire in London. When he wants to get out of the business, he has to deal with conspiracies.
Mickey Pearson is an American expatriate who became rich by building a marijuana empire in London. When word gets out that he's looking to cash out of the business, it soon triggers an array of plots, schemes, bribes and blackmail.