Demilitarizuota zona
Netolimoje ateityje Amerikoje kyla nuožmus pilietinis karas. Manhatanas sunaikintas ir atskirtas nuo viso pasaulio. Bebaimė medikė Alma Ortega leidžiasi ieškoti Niujorko evakuacijos metu pasimetusio sūnaus.