Fireheart
Since she was 16, Georgia has dreamed of being a firefighter like her father. But in 1928 women couldn't be firefighters.
Since she was 16, Georgia wishes to be a firefighter like her father. But in 1928 women were not allowed to be firefighters. When a fire starts destroying Broadway theaters, Georgia sees an opportunity to follow her dream!