Music Festival
Surrounded by spring music, Jesse Palmer asks the bakers to make music festival cupcake crowns featuring succulents. Then, the bakers get jazzy with judges Duff Goldman, Kardea Brown and Nancy Fuller as they craft entremets with NOLA snowball flavors.