Bedazzled Truck Driver
Feisty Rebecca has lost 90 pounds and won't let her mom keep her from her dream dress. Plus-size Cassidy has her heart set on one particular Hayley Paige gown. Can it live up to the hype? Plus, a glam wedding proves you're never too old to be a princess.