A Gown Worth the Trip
With Alaska being short on dress options, Liz has flown 4,000 miles and must find something. Norwegian Amanda has exhausted all options in Europe, with high hopes for the salon. After losing 18 pounds, Danielle worries her gown will not show her curves.