A Chart Topping Dress
Country star Whitney Duncan needs a dress that, like her, commands center stage. Rock girl Chic wants a gown with the "Chic Factor" -- "hot, sexy and beautiful." Songwriter Kiirsten is nervous for her fitting but should be more worried about her veil.