Smother's Day
Samantha wants a dress that shows off her tattoo, but mom hates the tattoo and will do anything to keep it covered up! Singer Vanessa needs a 1930s dress for her jazz-inspired wedding. With only a month to go, Aja's fitting leaves no margin for error.