Always the Pageant Girl...
Ashley, former Miss New Jersey, is desperate for a dress that puts her pageant days behind her -- even if her family isn't! Rodeo queen Becky wants a gown with bling. Having tried over 100 dresses, Melissa desires something to stand out from the crowd.