Magic
An imaginative 10-year-old boy who has just lost his father uses a homemade time machine to travel to the past to find his dad.
Leo, a playful and imaginative 10-year-old boy who has just lost his father and best friend, will use a homemade time machine to travel to the past to find his dad, who the boy believes is lost in time.