If I Were a Rich Man
How would you feel if you won millions but couldn't tell anyone about it? That's what happened to Santi, who thought money could end all his troubles.
How would you feel if you won millions overnight, but you could not tell anyone about it? That's what happened to Santi, who had always thought money could end all his troubles.