Raging Bulls
Paul De Gelder joins Johan Gustafson to uncover why bull sharks, already one of Australia's deadliest sharks, are becoming more aggressive hunters.
Bull sharks are one of Australia's "Big 3" deadly shark species, and recently, there's been a shift in their behavior concerning the human population. Paul De Gelder joins Johan Gustafson to uncover why these sharks are becoming more aggressive hunters.