Maggie Moore(s)
A police chief investigates the curious murders of two women with the same name, unraveling a web of small-town lies and chaos.
In a small town, two murders of victims with the same name are reported. To solve both cases, the officer in charge must untangle a web of lies and chaos involving cheating husbands, hitmen, and nosy neighbors.