The Incredible Burt Wonderstone
The rivalry with an eccentric illusionist forces a magician duo in decline to reinvent themselves to save their careers on stage.
Steve Carell and Steve Buscemi star in this comedy as Burt and Anton, a famous magician duo in decline who lose their throne in Las Vegas when an extreme illusionist (Jim Carrey) defies their limits and their place in the world of magic.