Dr. Seuss' The Grinch
In this hilarious and sweet animated version, the grumpy, furry Grinch plans to steal what he hates the most: Christmas.
In this hilarious and sweet animated version, the grumpy Grinch plans to steal what he hates the most: Christmas. But on his ambitious mission, he will learn that even the coldest heart can be transformed by the true spirit of Christmas.