Breaking Olympia: The Phil Heath Story
Documentary that follows legendary bodybuilder Phil Heath as he battles back from his injuries to reclaim the title as Mr. Olympia.
This documentary follows legendary bodybuilder Phil Heath, a seven-time winner of the title of Mr. Olympia, as he battles back from his serious injuries to reclaim the championship in the world's leading professional bodybuilding competition.