Bonus Track
Two teenagers passionate about music team up to try and win the school talent show in this charming adolescent rom-com.
In this charming adolescent romcom, 16-year-old George is a socially awkward aspiring musician. But, when Max – the son of a rock star – takes an interest in his music, the boys team up to try and win the school talent show.