Anacondas: The Hunt for the Blood Orchid
A scientific team encounters a massive slithering terror during an expedition into the jungle in this tongue-in-cheek sequel to Anaconda.
In this sequel to Anaconda, a group of scientists in search of a rare orchid that could be key in the cure for several deadly diseases find themselves stalked by the fearsome, gigantic snakes of the Amazon jungle.