Alamesa
Inclusion reaches the next level in this documentary about the Argentinian restaurant where young neurodiverse adults cook and serve.
Can a group of young neurodiverse people run a restaurant? This documentary follows the story of "Alamesa", an Argentinian project that takes inclusion to the next level while offering a top-notch dining experience.