Even though it feels like a trap, Yeon-su is forced to investigate Kim Myeong-jae. Meanwhile, Yeong-geol infiltrates the Corruption Investigation Office, and Jeong-hyeon can no longer stand by as Hyeong-rak and Yeong-geol watch Yeon-su's every move.