Yeon-su is distraught by Jeong-hyeon's true identity, and Chung-mo presses for her resignation. The Corruption Investigation Office becomes suspicious of Yeong-geol and Park Won-jong, and Jeong-hyeon meets Im Hyeong-rak at Kim Tae-yeol's memorial service.