Decisions, Decisions, Decisions...
Belly dancer bride Sahar visits the salon with one dress in mind. Michele, a former soldier, refuses to leave the dressing room, and her entourage gets frustrated. Kristin's back for her fitting, but it's not the same dress she originally bought.