Make Room for the Groom
Lauren doesn't know that her boyfriend has set up the appointment so he can propose to her. Julie has traveled to the salon with fiancé Anthony because he has his eye on a special pink dress. Pam, a Canadian cop, brings her fiancé to find a suit.