Cinderella Comes in All Sizes
Sofia wants to lose 20 pounds for her big day. Sarah is a plus-size bride who's tried on close to 20 dresses that have all been misses. Rosemarie lost 165 pounds and still needs to find the perfect dress for her wedding.