This action-thriller follows Jakarta cop Rama as he goes undercover to expose the corrupt police officials colluding with the criminal underworld.
This action-packed thriller follows the immediate events after the first film as Jakarta cop Rama is forced to go undercover to expose the corrupt police officials colluding with the criminal underworld and protect his family.