Llanto Maldito
In their last attempt to save their marriage, Sara and Óscar decide to take a short vacation in a cabin.
In their last attempt to save their marriage, Sara and Óscar decide to take a short vacation in a cabin. Upon arrival, strange events corrode the tense atmosphere between them: a woman prowls the house predicting events that defy nature.