La Ciudad Del Pecado
This investigative one-hour documentary looks into the sex tourism networks that have proliferated in Escobar's native city.
In the last two decades Medellin has evolved from a drug trafficking and extreme violence, to a thriving cosmopolitan city. The dark side of the influx of tourists has been a boom in sex tourism.