Heaven Sent
The lonely lives of Julia and Alejandro get intertwined after she unexpectedly falls from her apartment balcony right in his backyard.
The lonely lives of Julia (Muriel Santa Ana) and Alejandro (Peto Menahem) get intertwined after she falls from her balcony right in his backyard. From them on, these opposite -yet similar- characters start shedding their reservations.