Dog
Former Army Ranger Briggs (Channing Tatum) and military dog Lulu are forced to team up on a trip to say goodbye to their best friend.
Former Army Ranger Briggs (Channing Tatum) and military dog Lulu, who both suffer from PTSD, are forced to team up on an unforgettable journey down the Pacific Coast to make it to their best friend and fellow soldier's funeral on time.