While trying to steal an SUV, a thug is trapped by the car's security system, which prevents him from escaping or asking for any help.
While trying to steal an SUV, a thug (Peter Lanzani) is trapped by the car's modern security system, which prevents him from escaping the vehicle or calling for any help.