Argentina, 1978. Amid the military dictatorship, a group of torturers learn that their victims belong to a sinister cult.
Argentina, 1978. Amid the military dictatorship, a group of torturers learn that their victims belong to a sinister cult. Soon, what begins as an inhumane interrogation turns into a different kind of hell.