The Price of Beauty
Jessica is a second-time bride who brought her fiancé, a younger used car salesman, to the salon. Dianne and Randy team up to help Courtnee find a lacy sheath. Jasleen, who purchased a ball gown that could be ordered in dark red, gets a first glimpse.