Til Dress Do Us Part
After losing 100 pounds, Stephanie wants to show off her new curves in a sexy wedding dress. Christine is looking for a traditional white gown to wear for her vow renewal ceremony. In for her fitting, Akisha is worried her dress won't impress her fiancé.