An Unexpected Love
After 25 years of marriage, a couple decides to split up and go their separate ways to explore new love affairs and figure out what they want in life.
When their only child leaves to study abroad, a 25-year married couple decides to spice things up by going on their separate ways to explore new love affairs, discover new passions and figure out what they want in life.