Rojo
Argentina, 1976. Amid the dictatorship, a lawyer is caught between a rock and a hard place when a secret threatens to come to light.
Argentina, 1976. Amid the military dictatorship, a prestigious lawyer and his family receive a visit from some dear friends. But they get caught between a rock and a hard place when a dark secret from the past threatens to come to light.